Time & Attendance
powered by Dayforce Workforce Managementpris en charge par la solution de gestion des effectifs Dayforce WFM

An easier way to manage your workforce

Automate time and attendance, scheduling, communications, and more.

Save time, cuts costs, and reduce the complexity of managing your employees.

  • An intuitive cloud-based service with easy-to-use interfaces for employees, managers, and administrators
  • Track employee time easily and accurately using easy-to-reconcile timecards or timeclocks, and automatically send that data to payroll
  • Minimize overtime and other payroll costs with an intuitive weekly planning and scheduling tool
  • Enable your compliance with federal, provincial, and local regulations
  • Control how employees earn vacation and other time away from work balances or entitlements
  • Do it on the go using a mobile device

Time & Attendance powered by Dayforce Workforce Management

A comprehensive, modular solution configured to your company needs. Our small business clients begin with;

  • Time & Attendance: Track employee time, edit and automate clocks and punches. Also includes functionality to manage paid time-off accruals (vacation, sick leave, etc) and offers employee access to schedules, timecards, webclocks, and corporate messages.
  • Weekly Planning & Scheduling: Plan, project and schedule confidently. This includes the ability to see the impacts of changes real-time.
  • Dayforce Mobile App: Employees get up-to-the-minute access to schedules and other aspects of their employee record, while managers get visibility into HR, payroll and operations, even when on-the-go

Additional modules including;

We’re here to help. Call us toll free at 1-855-968-7775

Module Heures et assiduité pris en charge par la solution de gestion des effectifs Dayforce WFM

Une solution complète et modulaire, configurée en fonction des besoins de votre entreprise et offrant ce qui suit aux petites entreprises

  • Heures et assiduité – Assurez le suivi des heures de vos employés, modifiez et automatisez les horloges et les données de pointage. Ce module comprend également une fonction de gestion des accumulateurs de congés rémunérés (vacances, congés de maladie, etc.) et permet aux employés d'accéder à leurs horaires, à leurs feuilles de présence, à des horloges Web et à des messages de leur entreprise.
  • Planification et établissement hebdomadaires des horaires – Planifiez et établissez avec confiance les horaires de vos employés. Vous pourrez également constater en temps réel l'incidence qu'ont les changements apportés.
  • Application mobile Dayforce – Les employés accèdent immédiatement aux horaires et à d'autres aspects de leur dossier, tandis que les gestionnaires peuvent consulter les données liées aux ressources humaines ainsi que celles sur la paie et les opérations, même lorsqu'ils sont en déplacement.

Modules supplémentaires pouvant être ajoutés au besoin

Nous sommes là pour vous aider. Appelez-nous sans frais au 1 855 968-7775

To learn more, please reach out to one of our small business consultants:Pour en savoir plus, veuillez communiquer avec un de nos conseillers du segment Petites entreprises :